BOVA FHD 380, Barborka


13m dlouhá klimatizovaná BOVA, s WC, kuchyňkou, dvěma lednicemi audio a videopřehrávačem a pohodlným interiérem. Motor o výkonu 380k Vás přepraví kam budete chtít. V současné době s tímto autobusem poskytujeme pouze tuzemskou dopravu (legislativa - tachograf)

53+2 míst, bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Délka 13m, výška 3.6m, 18t, emisní třída EURO 3, tažné zařízení.
TEMSA Opalin, Samuela


Menší autobus tureckého výrobce na podvozku MAN. 6válcový motor MAN euro 4, 162kW s automatickou 6 stupňovou převodovkou. 33 polohovatelných sedaček + průvodce + řidič. K vašemu pohodlí klimatizace a Audio/video/mikrofon. Vůz je vybaven poslední verzí smart tachografu, tudíž může do zahraničí.
33+2 míst, bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Délka 8,5m, výška 3.3m, 12,5t, emisní třída EURO 4, tažné zařízení.
MERCEDES BENZ O309 D (veterán, historický autobus)
Vyráběn v letech 1968-1985 (náš model je facelift 1972), v ČR provozovala pár kusů c.k. ČEDOK, mj. si zahrál v seriálu Arabela nebo filmu Jára Cimrman ležící spící.
Celková hmotnost 6.2t, extrémní výkon 62 kW, max rychlost 80 km/h (podle velikosti kopců a síly protivětru :), obsaditelnost: řidič + 20 míst + 5 sklápěcích do uličky
.
Naše historie, aneb vozy které bohužel již nemáme ...
(tato čára odděluje minulost a současnost .. to je holt život)
ORANŽOVÝ EXPRES - Kateřina
V letech 2019-2021 jsme vymazlili autobus Karosa C734. Říkali jsme jí Kateřina a byl to náš asi nejhezčí autobus. Náš vůz provozovala v letech 1995-2015 SAD Dunajská Streda, 2016-2019 obec Kráľov Brod a od roku 2019 my. V listopadu 2020 získal oranžovo bílé zbarvení, interier je červený, doladili jsme detaily a poskytuje pohodlnou jízdu v krásném prostředí. Zatmavená otevírací okna a polohovací sedačky s dostatkem místa zaručují pohodlné cestování. A zvuk motoru LIAZ, to je zkrátka nepřekonané. Vůz prodán na konci roku 2021 zpět na Slovensko :). Ten prodej mě mrzí už teď, bohužel všechno nejde :(
SOR C9.5 TOUR, Sorrynka


Menší autobus české výroby, řidiči mu přezdívali Trabošek. Obecně tyto vozy se netěší oblibě mezi řidiči. Za téměř 4 roky, co u nás SORka jezdila proti ní nemůžeme říst jediného křivého slova.

35+2 míst, bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Délka 9.5m, výška 3m, 12t, emisní třída EURO 2, tažné zařízení.
Iriska, LC 956
Karosa LC 956, celočalouněná, s automatickou klimatizací. Bus s motorem IVECO 228kW a 6 stupňovou převodovkou plní emisní normu EURO 3. Provozováno v roce 2022. Super stroj!




BOVA, Bílá paní
V roce 2019 jsme provozovali tzv. nízkou BOVU. Autobus dostal jméno "Bílá paní". Autobus holandského výrobce jsme koupili bohužel hodně shnilý. Po částečné opravě, která nás vysála finančně i fyzicky, jsme odjeli sezónu a následně byl prodán do Prahy. Znalci si ho všimli v seriálu Specialisté, epizoda Únos autobusu, na což jsme byli mnohými upozorněni, že naše Bova je v televizi, takže vím a mám radost, že Bílá paní žije a je z ní slavná herečka. Jezdilo se s ní moooc hezky :)
ŠL 11
Ešelka. Můj první autobus... Zachránili jsme ji v poslední chvíle na Slovensku, šrotárovi z lopaty. Už byla nachystaná do hutí .... Přitom, tak hezká, relatinvně zdravá. Poklad. Opustil nás v říjnu 2011. Ale kdo by po ní i nadále toužil (stejně jako já), může se s ní potkat při návštěvě Regionálního muzea Vysoké Mýto. Samozřejmě, že dneska vím, že to byla veliká hloupost ji prodat, nicméně, tenkrát to prostě řešilo situaci ...

Nejdelší zájezd - Lešany 21. 5. 2011 (390 km), nejdelší sólo cesta byla kupní, přímo mezinárodní: Šala-Galanta-Trnava-Hodonín-Břeclav-Valeč (236 km), poslední cesta v našem klubu byla s valečskou fotbalovou přípravkou do Radkovic 9-10-11-12 (devátého desátý, roku 11, ve 12h :o)
.
.