Jako tenkrát, kdy se nespěchalo jako dnes. Kdy se každý někam nehnal.
Slovy klasika tak, aby motýli mohli létat otevřenými okny dovnitř a ven.
Poptávky a objednávky: veteran@retroklub.cz, tel 724263900
celková hmotnost 6.2t, extrémní výkon 62 kW, max rychlost 90 km/h (podle velikosti kopců a síly protivětru :), obsaditelnost: řidič + 20 míst + 5 míst sklápěcích do uličky (plnohodnotných)
Perlička z cesty domů zakoupeným autobusem z Krkonoš. Poslední týden platná STK. Prasklé čelní okno, prohnilé díry kolem dokola, uvnitř malý Dominik, náhradní kardan a 6 sjetých kol. Policejní kontrola u Semil. Policista kontroluje doklady, prohlíží kupní smlouvu a říká:
- člověče, co s tím budete dělat?
- já na to bezelstně: to je veterán, to budeme renovovat!
- policista, nevěřícně kroutíc hlavou: - pojďte si dejchnout!
Dopadlo to dobře, dojeli jsme a bez pokuty :)
Do sezóny 2023 vstupujeme s luxusním autokarem. Klimatizovaná BOVA, s WC, kuchyňkou, audio a videopřehrávačem a pohodlným interiérem. Motor o výkonu 380k Vás přepraví klidně k moři nebo do nejvyšších hor. Samozřejmostí bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Emisní třída EURO 3, tažné zařízení.
35 místný autobus české výroby, poháněný motorem Iveco EURO 2. Autobus je vybaven pohodlnými zájezdovými sedačkami s bezpečnostními pásy a je vhodný na kratší a střední tratě, kde cenou za přepravu s udržením slušného komfortu uspokojí každého zákazníka. Tažné zařízení.
(tato čára odděluje minulost a současnost .. to je holt život)
Naše autodoprava provozovala v letech 2019-2021 autobus Karosa C734. Jmenuje se Kateřina. Náš vůz provozovala v letech 1995-2015 SAD Dunajská Streda, 2016-2019 obec Kráľov Brod a od roku 2019 my. V listopadu 2020 získal oranžovo bílé zbarvení, interier je červený, doladili jsme detaily a poskytuje pohodlnou jízdu v krásném prostředí. Zatmavená otevírací okna a polohovací sedačky s dostatkem místa zaručují pohodlné cestování. A zvuk motoru LIAZ, to je zkrátka nepřekonané. Vůz prodán na konci roku 2021 zpět na Slovensko :). Ten prodej mě mrzí už teď, bohužel všechno nejde :(
Karosa LC 956, celočalouněná, s automatickou klimatizací. Bus s motorem IVECO 228kW a 6 stupňovou převodovkou plní emisní normu EURO 3. Provozováno v roce 2022. Super stroj!
V říjnu 2011 nás z bohužel opustila naše ešelka. Kdo by po ní i nadále toužil (stejně jako já), může se s ní potkat při návštěvě Regionálního muzea Vysoké Mýto. Samozřejmě, že dneska vím, že to byla veliká hloupost ji prodat, nicméně, tenkrát to prostě řešilo situaci ...
Nejdelší zájezd - Lešany 21. 5. 2011 (390 km), nejdelší sólo cesta byla kupní, přímo mezinárodní: Šala-Galanta-Trnava-Hodonín-Břeclav-Valeč (236 km), poslední cesta v našem klubu byla s valečskou fotbalovou přípravkou do Radkovic 9-10-11-12 (devátého desátý, roku 11, ve 12h :o)
![]() |
![]() |
|
.
.
V roce 2019 jsme provozovali tzv. nízkou BOVU. Autobus dostal jméno "Bílá paní". Autobus holandského výrobce jsme koupili bohužel hodně shnilý. Po částečné opravě, která nás vysála finančně i fyzicky, jsme provozovali a následně byl odprodán dopravci do Prahy. Znalci si ho všimli v seriálu Specialisté, epizoda Únos autobusu, na což jsme byli mnohými upozorněni, že naše Bova je v televizi, takže vím a mám radost, že Bílá paní žije a je z ní slavná herečka. Jezdilo se s ní moooc hezky :)